آزمایش

ساخت وبلاگ

حفاظ شاخ گوزني  و هر آنچه بايد بدانيد!

شايد امروزه استفاده از انواع مختلف حفاظ ها باعث مي شود که شما بتوانيد امنيت ساختمان خود را تحت کنترل داشته باشيد. در واقع استفاده از حفاظ هاي مختلف يکي از آسان ترين راه هايي است که شما ميتوانيد ساختمان خود را از تردد سارقين محافظت کنيد. دقت داشته باشيد که انواع مختلفي از حفاظ ها وجود دارند که از بين آن ها ميتوان به قيمت هر متر حفاظ شاخ گوزني اشاره کرد. حفاظ شاخ گوزني  يکي از انواع حفاظ هايي است که شما ميتوانيد براي حفظ موقعيت ساختمان خود از آنها استفاده کنيد.

 

قيمت هر متر حفاظ شاخ گوزني

اين نوع حفاظ ها معمولا ساختمان شما را در برابر ورود غيرمجاز افراد محافظت خواهند کرد اما به سبب اينکه هريک از انواع ساختمان هايي که شما در آن سکونت داريد از نظر ارتفاع ديوار، موقعيت جغرافيايي ساختمان و ميزان بودجه متفاوت و منحصر به فرد هستند ميتوان گفت که انواع گوناگوني از اين نوع حفاظ ها نيز ساخته شده است که از بين تمامي آن ها حفاظ هاي سرنيزه اي قديمي ترين و شناخته شده ترين نوع اين حفاظ ها هستند. شرکت هاي مختلفي در زمينه توليدات اين نوع حفاظ ها فعاليت مي کنند که هر يک از آنها اين نوع از توليدات را با توجه به روش هاي خاصي انجام مي دهند و حتي ميتوان گفت که برخي از آن ها در انتخاب نوع حفاظ نيز به شما نيز در اين زمينه کمک هاي شاياني خواهند کرد.

حفاظ شاخ گوزني  چيست؟

قيمت هر متر حفاظ شاخ گوزني در واقع يکي از متداول ترين و همچنين شناخته شده ترين انواع حفاظ هاي روي ديوار است که به يک شکل سنتي است. حفاظ هاي سرنيزه اي از دوران هاي قديم به اشکال سنتي براي انواع خانه ها و همچنين مکان هاي ديگر مورد استفاده قرار مي گرفتند. اينطور گفته مي شود که انواع سنتي حفاظ هاي سرنيزه اي با فاصله اي اندک از نرده ها نصب مي شود که در قسمت هاي بالاي آن ها درست مانند نوک تيز يک نيزه خواهند بود. اگرچه اينطور گفته مي شود که اين نسل از نرده ها ديگر منسوخ شده و مورد استفاده قرار نمي گيرد و حفاظ هاي شاخ گوزني جاي حفاظ هاي نيزه اي را گرفته اند اما باز هم امنيت آنها مانند نوع هاي قديمي نخواهد شد و حتي حفاظ هاي نيزه اي مدرن نيز امنيت کمتري دارند اما نمي توان کارايي زياد و قابل قبول آن ها را کتمان کرد. اين نوع از نرده ها در واقع مانند انواع ديگر داراي تراکم بسياري روي ديوارها و ارتفاع هاي متفاوت هستند و به رنگ هاي متنوعي نيز موجودند. دقت داشته باشيد که علاوه بر مدل هاي سنتي، حفاظ هاي سرنيزه اي که از ميله هاي صاف و عمودي از جنس ميلگرد تشکيل شده اند وجود دارند. نمونه هاي بسياري از اين نوع حفاظ ها روي ديوار وجود دارد که با يک ظاهر زيبا و همچنين رنگ هاي متنوع نيز ساخته مي شوند. جديدترين نوع حفاظ هاي سرنيزه اي نيز حفاظ شاخ گوزني  مدرن است که امروزه بسيار بيشتر از گذشته مورد استفاده قرار مي گيرد.

 

حفاظ شاخ گوزني  

حفاظ شاخ گوزني  مدرن چيست؟

نمونه اي بهبود يافته از حفاظ هاي سرنيزه اما حفاظ شاخ گوزني  مدرن است که در طراحي هاي مربوط به آن تمامي عيوب و همچنين مشکلات حفاظ هاي سرنيزه اي سنتي حل شده است. حفاظ هاي سرنيزه اي مدرن اما از جنس ميلگرد هستند. يکي از خوبي هاي اين نوع حفاظ ها اين است که مطابق با سليقه مشتري در طرح ها و رنگ هاي مختلف ساخته مي شوند. همچنين تراکم و ارتفاع آن ها نيز متفاوت خواهد بود. بين حفاظ هاي سرنيزه اي مدرن و همچنين حفاظ هاي سرنيزه اي قديمي و سنتي تفاوت هاي بسياري وجود دارد که از جمله آنها مي توان به همين ساختار خاص و تغييرات ويژه در اين قسمت اشاره کرد. البته بايد بدانيد که حفاظ هاي سرنيزه اي هم در واقع يکي از ابتکارات شرکت هاي ايراني است که امنيت منازل و همچنين شرکت ها را تا حد بسيار زيادي فراهم مي کند. در بخش بعدي مي خواهيم شما را با مشخصات کلي حفاظ هاي سرنيزه اي آشنا کنيم پس با ما همراه شويد.

 

حفاظ هاي کلي سرنيزه اي

مشخصات کلي حفاظ شاخ گوزني

به طور کل ميتوان گفت که حفاظ هاي سرنيزه اي جديد از نظر شکل ظاهري اندک تفاوتي با حفاظ هاي قديمي از اين نوع دارند. البته تغييري که در اين زمينه به وجود آمده است بيشتر در راستاي زيبا شدن و همچنين افزايش کارايي آنها بوده است. نرده هاي ديواري در اين زمينه با حفاظ شاخ گوزني  شباهت هايي نيز دارند اما به مراتب کارايي نرده هاي ديواري از اين نوع حفاظ هاي بيشتر است. جالب است بدانيد که اغلب اين حفاظ ها در سه ارتفاع مختلف 100، 120 و همچنين 150 سانتي متر ساخته مي شود. البته در ساخت اين نوع از حفاظ ها يک رايج ترين نوع تراکم نيز وجود دارد که شامل 16 رديف اصلي در هر شاخه مي شود و طول هر شاخه نيز تقريبا برابر دو متر است. شرکت هايي که در زمينه ساخت انواع حفاظ هاي سرنيزه اي فعاليت مي کنند به شما اجازه مي دهند تا به صورت کاملا معتبر خريد خود را انجام دهيد.

 

حفاظ هاي سرنيزه اي

دقت داشته باشيد که امنيت بخشي از خانه است که نمي توانيد با آن شوخي کنيد. شما نميتوانيد از انواع بي کيفيت نرده ها استفاده کنيد و در نهايت دچار مشکل خواهيد شد چرا که امنيت خانه شما دچار آسيب خواهد شد. از گذشته تا کنون نياز به امنيت يکي از نيازهاي اساسي بشر بوده است که نمي توان نسبت به آن بي تفاوت بود. هرگونه کوتاهي در اين زمينه مي تواند به مشکلات جدي بينجامد که در واقع براي شما خوب نخواهد بود. شايد حفاظ شاخ گوزني  مهم ترين نوع حفاظ ها نباشد و با توجه به اينکه امروزه خانه ها تمام هوشمندسازي شده اند هم ممکن است که اين نوع حفاظ ها در واقع به شما حس ايمن بودن خواهد داد. بهتر است که شما حفاظ شاخ گوزني  را از مراکز معتبر در اين زمينه خريداري کنيد تا بتوانيد کار نصب و همچنين خدمات پس از فروش را نيز دريافت کنيد. با استفاده از اين نوع حفاظ ها، امنيت خانه خود را تامين کنيد.

 

 

 

آزمایش...
ما را در سایت آزمایش دنبال می کنید

برچسب : حفاظ,شاخ,گوزنی,و,هر,آنچه,باید,بدانید!, نویسنده : کاووسی فر emmtehann1 بازدید : 190 تاريخ : سه شنبه 29 بهمن 1398 ساعت: 20:15

نرده ديوار حياط و انواع آن

نرده حياط و حفاظ هايي که براي محافظت از خانه شما مورد کاربرد قرار مي گيرند يکي از دسته هاي غيرقابل حذف در ساخت و ساز هستند. شما ميتوانيد از اين نرده ها به عنوان سربازان نيزه به دست کاربرد کنيد که براي محافظت از منزل شما در کوشش هستند. البته شما بايد به عنوان فردي که ميخواهيد نرده ديوار را خريداري کنيد به نکات بسياري در اين مقوله توجه کنيد. در اين بخش با ما و شناسايي نرده حفاظ روي ديوار قيمت همراه شويد.

عوامل موثر براي برگزيدن نرده ديوار حياط

شايد انگاشت کنيد که کار انتخاب نرده حفاظ روي ديوار قيمت آسان است و شما ميتوانيد به آساني آن ها را باره کاربرد پيمان دهيد. در اين بخش شما را با عوامل موثر در گزينش نرده ديوار آشنا خواهيد کرد.

نرده حفاظ روي ديوار قيمت

بدون شک شما هم يک مقدار بودجه خاصي براي حفظ خويش در عقيده گرفته ايد. با توجه به شرايط اقتصادي کنوني، قيمت يگانه از مهم ترين نکاتي است که شما بايد در برگزيدن نرده حفاظ روي ديوار قيمت به آن دقت کنيد. مشابه هر چيز ديگري هم، زماني که پاي پول در مياني باشد شما بايد بتوانيد کالايي را انتخاب کنيد که هم قيمت مناسبي دارد و هم اينکه شما ميتوانيد کيفيت آن را تضمين کنيد. در پايان گفته مي شود که هرچقدر بتوانيد هزينه بيشتري را براي نرده حفاظ روي ديوار قيمت ساحل بگذاريد، کيفيت و وانگهي تنوع خريد شما هم بيشتر خواهد شد. البته بايد بدانيد که خرج هاي زياد هم در اين زمينه مناسب نخواهد بود. بعضي اوقات، ابتدايي ترين حفاظ ها هم ميتوانند کارايي نکوداشتن براي شما داشته باشند.

کاربري نرده حفاظ روي ديوار قيمت

هرچقدر که امنيتي که نرده هايي که بهره‌گيري مي کنيد بيشتر باشد، در واقع ارتفاع و پيچيدگي هاي آن ها نيز بيشتر است. اگر شما در يک محل در مرکز شهر زندگي مي کنيد، دست شما براي گزينش حفاظ هايي که ميخواهيد بازتر خواهد بود، به گزيده تر اگر امنيت محل زندگي شما بالا باشد نيز ميتوانيد حتي زيبايي نرده را نيز در انتخاب آن دخيل بدانيد. البته شما ميتوانيد از حفاظ هايي مشابه سرنيزه اي استفاده کنيد و آن ها را با تراکم ذيل نيز استفاده کنيد که در نهايت خرج هاي شما زياد کمتر خواهد شد و کاربرد آن ها نيز براي شما بيشتر است.

اگر شما در محلي بيرون از شهر حيات ميکنيد، بهترين گزينش شما حفاظ هاي شاخ گوزني و يا نيزاري با تراکم هاي بالاست و ارتفاع بيشتر بهره‌گيري کنيد الي خيالتان از بابت امنيت آسان باشد. البته حفاظ هاي سنگين، زيرکاري وزين تري نيز دارند.

سليقه شما

اگر شما ميخواهيد يک نرده ديوار را گزينش کنيد بايد مشابه دسته هاي ساير ساختمان سليقه خود را دخيل بدانيد. يکتا از تقسيم هايي که بي گمان براي شما مهم خواهد بود نماي ساختمان است. پس شما هم بايد به ظاهر دقت کنيد و تمامي آنچه که بيچارگي داريد را براي فروشنده شرح دهيد لغايت بهترين انتخاب را داشته باشيد.

 

ويژگي هاي نرده ديوار با پروا به نرده حفاظ روي ديوار قيمت

نرده ديوار در واقع ويژگي هاي مختلفي دارد. اين گونه نرده ها با اينکه کارايي يکسان دارند اما درجه اين استعمال ميتواند متفاوت باشد که شما بايد به طور حتم به آن دقت کنيد. اگر بتوانيد با انواع ويژگي هاي نرده ديوار آشنا شويد در نهايت خواهيد ديد که هرگونه از آن ها براي ساختمان شما مناسب نخواهند بود و بهتر است که نکات بسياري را رعايت کنيد لغايت يک برگزيدن مناسب داشته باشيد.

جنس نرده ديوار با توجه به نرده حفاظ روي ديوار قيمت

با اينکه گفته مي شود که اغلب نرده ديوار از جنس آهن است اما مفتوح هم شما ميتوانيد از استيل و يا فرفورژه هم استفاده کنيد. جنس بيشتر نرده ها ولي از همان آهن و يا فولاد خواهد بود که پس بهترين مسير اين است که شما هم از همين جنس کاربرد کنيد.

 

ويژگي هاي گونه ها نرده ديوار  حياط

زماني گفته مي شد که هرچقدر نرده ديوار بلندتر باشد اغلب امنيت را استوار خواهد کرد ولي هم الان اينطور گفته نمي شود و نرده ديوار با استاندارد 1.5 متر ساخته مي شود. بلندي در واقع مهم ترين بخشي است که بايد به آن دقت کنيد. ضمن اين حرف کاربرد ها بسياري هم براي نرده ها ايجاد مي شود که شما ميتوانيد متعلق به ها مستفيض شويد. اگر شما استعمال اکثريت داريد، ميتوانيد بلندي اغلب را نيز انتخاب کنيد.

تراکم نرده ديوار و نرده حفاظ روي ديوار قيمت

يکي از مهم ترين تقسيم هاي خريد يک نرده، تراکم است. هرچقدر که تراکم بالاتر باشد، ميله هايي که هستي دارند نيز به همين  نزديک  تر خواهند بود. تراکم زير هم بدين معناست که ميله ها فاصله ي اکثريت دارند. البت ه گفته مي شود که هرچقدر ميله هاي فاصله بيشتري داشته باشند يا به طور همه تراکم آن ها کمتر باشد قيمت نيز زير تر خواهد بود. تراکم بيشتر ولي امنيت را اغلب براي شما ايجاد خواهد کرد.

نوع نرده ديوار و نرده حفاظ روي ديوار قيمت

همانطور که بارها هم گفتيم، نرده ديوار انواع مختلفي دارد که از دسته آنها ميتوان به حفاظ سرنيزه اي ، شاخ گوزني و در ضمن بوته اي و نيزاري اشاره کنيم. احتمالاً اين نام ها براي شما دشوار باشند اما خواهيد رويت که هر يک از آنها ويژگي هايي مثل دارند.

حفاظ هاي سرنيزه اي احد از کهنه ترين گونه ها حفاظ ها هستند که از روزگاران گذشته باعث حفظ امنيت مي شدند. امروزه انواع با توجه به اينکه گونه ها ديگري هم از حفاظ ها وجود دارند شما ميتوانيد متعلق به ها استفاده کنيد. حفاظ هاي شاخ گوزني هم کارايي هايي همانند دارند ولي حفاظ هاي بوته اي و نيزاري شکل هاي متفاوتي دارند.

خريد نرده ديوار و نرده حفاظ روي ديوار قيمت

گفته مي شود که حفاظ هاي نيزاري به شما کمک مي کنند الي بتوانيد امنيت را الي حتماً بسيار فوقاني برآورده کنيد. حفاظ هاي نيزاري زياد زيبا هستند و تراکم آنها هم زياد بالاست. حفاظ ليليوم هم يکتا از انواع نرده ديوار است که بسيار زيباست و شما ميتوانيد براي ساختمان هاي خود متعلق به بهره‌گيري کنيد. گفته مي شود که اگر از اين نوع حفاظ ها بهره‌گيري مي کنيد در نهايت ميتوانيد هم زيبايي و هم امنيت را براي ساختمان خويش برآورده کنيد. دقت داشته باشيد که براي اين شغل بهتر است که با يک کارآزموده در اين مقوله رايزني کنيد تا بهترين گزينش را داشته باشيد و بتوانيد انواع نکويي را باره بهره‌گيري قرار دهيد.

 

 

آزمایش...
ما را در سایت آزمایش دنبال می کنید

برچسب : نرده,دیوار,حیاط,و,انواع,آن, نویسنده : کاووسی فر emmtehann1 بازدید : 198 تاريخ : دوشنبه 21 بهمن 1398 ساعت: 3:30

آشنايي با حفاظ کشويي

حفاظ کشويي امروزه استفاده از حفاظ هاي مختلف به عنوان يکي از اجزاي اصلي

در ايجاد امنيت براي خانه و ساختمان شما به حساب مي آيد.

آکاردئوني کشويي يکي از انواع حفاظ هايي است که به صورت مشبک ساخته مي شود

که عمدتا لوزي و و از جنس آهن هستند. اين نوع حفاظ ها معمولا به عنوان يک درب ضد سرقت استفاده مي شوند.

و باعث مي شوند که شما بتوانيد حتي زماني هايي که در منزل حضور نداريد امنيت را تا حد زيادي ايجاد کنيد.
آکاردئوني کشويي در واقع يک حائل امنيتي و يک جدا کننده است.

که براي جلوگيري از به هدر رفت فضا مورد استفاده قرار مي گيرد.

اين نوع حفاظ ها معمولا به شما اجازه مي دهند که از به هدر رفت فضا نيز جلوگيري کنيد.

و همچنين ايجاد مزاحمت را نيز در مکان هايي مانند درب هاي ورودي و پاساژ ها کاهش مي دهد.

آکاردئوني کشويي عموما از جنس فلزات و آهن است و به همين دليل هم ميتواند يکي از مهم ترين بخش ها در حفظ امنيت باشد.

 

توليد آکاردئوني کشويي

درب هايي که به عنوان آکاردئوني کشويي توليد مي شوند معمولا داراي انواع مختلفي هستند.

و توسط شرکت هاي مختلف توليد مي شوند.

اين نوع درب ها معمولا با جوش هاي مخصوصي به هم متصل مي شوند تا بتوانند امنيت را به خوبي ايجاد کنند.

شما همچنين امکان نصب يک يا چندين قفل را نيز خواهد داشت.

در بسياري از موارد، اين نوع درب ها براي منازلي که درب هاي ضد سرقت دارند نيز مناسب است.

چرا که اغلب ديده مي شود که اين نوع درب ها نيز توسط سارقين شکسته مي شود.

و آن ها مي توانند به آساني وارد خانه شما شوند.

آکاردئوني کشويي

 درب آکاردئوني اما در طرح هاي گوناگوني موجود است که از جمله آنها ميتوان به دوگل لوزي، سه گل، .پروانه اي و همچنين چهارگل و کلاسيک اشاره کرد.

دقت داشته باشيد که در بين تمامي انواع اما مناسب ترين نوع طرح، سه گل است.

که امنيت آن تضمين شده خواهد بود و شما ميتوانيد با خيال راحت از آن استفاده کنيد.

در موارد ديگر، طرح ها ميتواند بسته به سليقه شما متفاوت باشد و آنچه که ميخواهيد را بايد از فروشنده درخواست کنيد.
آکاردئوني کشويي اما با رنگ هاي الکترواستاتيک کوره اي رنگ آميزي مي شوند.

که بهترين از نظر کيفيت، پوشانندگي و همچنين ماندگاري است.

شايد تصور کنيد که رنگ آکاردئوني کشويي تنها به مشکي محدود مي شود.

اما اينطور نيست و اين نوع حفاظ ها در رنگ هاي مشکي مسي، قهوه اي سوخته، سفيد و همچنين سفيد نقره اي در اختيار مشتريان قرار مي گيرد.

بهترين راه براي اينکه بتوانيد قيمت درب آکاردئوني را حساب کنيد اين است.

که ارتفاع درب را در عرض آن ضرب کنيد و حاصل به دست آمده را در قيمت در هر متر مربع ضرب کنيد.

دقت داشته باشيد که اين کار را ميتوانيد براي درب هايي که قيمت آن ها نسبتا زياد خواهد شد.

انجام دهيد و هزينه هاي خود را محاسبه کنيد.

امروزه يکي از مهم ترين نکات در انتخاب اين نوع درب ها اين است.

که شما بتوانيد نياز خود را برطرف کنيد و اين کار امکان پذير نخواهد بود الي با اينکه اين نياز با هزينه هاي شما يکي باشد.

نکات انتخاب آکاردئوني کشويي

نکات بسياري در زمينه انتخاب آکاردئوني کشويي وجود دارد که از جمله آنها مي توان به موارد زير اشاره کرد.

انواع آکاردئوني کشويي

?? اين نوع حفاظ ها نبايد کمتر از سه گل و يا سه لوزي باشند.

دقت داشته باشيد که انواع استاندارد اين نوع درب ها در واقع همين سه گل است.

که به شما اجازه مي دهد امنيت را ايجاد کنيد و از ورود سارقين جلوگيري خواهد کرد.

البته استفاده از اين نوع حفاظ ها به دليل سنگيني وزن آن ها باعث مي شود.

که درب به آساني باز و بسته نشود که اين امر به نوبه خود در ايجاد امنيت تاثيرگذار است.
?? با اينکه گفته مي شود داراي امنيت بسياري است.

اما باز هم شما بايد از قفل محکم و ايمن در اين زمينه استفاده کنيد.
?? قسمت ريلي اين نوع درب ها بايد روان باشند.
?? دقت کنيد که آکاردئوني کشويي شما پرچ هاي محکم و مرغوبي داشته باشد.
?? پروفيل هاي آکاردئوني کشويي را به خوبي بررسي کنيد تا از جنس آهن هاي ضايعاتي نباشند.
?? باز و بسته شدن درب ها نبايد با سروصدا همراه باشد.

 

نحوه نرده حفاظ آکاردئوني کشويي

در زمينه خريد و نصب آکاردئوني کشويي شما ميتوانيد از افرادي کمک بگيريد که متخصص در اين زمينه هستند.

اين افراد در واقع امکاني را براي شما فراهم خواهند کرد که ميتوانيد توسط آن هرآنچه که نياز داريد را خريداري کنيد.

و در نهايت بتوانيد کار نصب را نيز به آساني انجام دهيد.
پيش از خريد آکاردئوني کشويي، بايد به مشاوره هايي که در اين زمينه انجام مي شود دقت کنيد.

آنچه بايد بدانيد اين است که اين مشاوره ها در واقع به شما اجازه مي دهند.

که بهترين نوع آکاردئوني کشويي را براي ساختمان خود انتخاب کنيد.

بعضا ديده مي شود که استفاده از اين نوع حفاظ ها براي ساختمان شما مناسب نخواهد بود و شما بايد انواعي ديگر را انتخاب کنيد.

در نتيجه ميتوان گفت که بهترين نحوه خريد آکاردئوني کشويي به صورت حضوري و با مشاوره خواهد بود.

البته اگر شما امکان مشاوره هاي غيرحضوري را نيز داريد ميتوانيد از اين نوع حفاظ ها خريد و استفاده کنيد.

اما با توجه به ميزان درخواست شما ميتواند اين پروسه زمان بر باشد.

دقت داشته باشيد که قبل از خريد گارد آهني درب منزل با قاب پروفيل ، مشخصات فني حفاظ را مورد بررسي قرار دهيد. اين مشخصات شامل موارد زير هستند:

خريد نرده

?? مقاطع را در ابعاد مختلف درب آکاردئوني بررسي کنيد.
?? مقاطي ريلي را در بالاي درب مشخص کنيد.
?? از تسمه هاي مناسب استفاده کنيد.
?? استفاده از تسمه هايي که آستانه درب را بالاتر مي برند.
?? استفاده از پرچ هاي مرغوب و همچنين مناسب در اين زمينه
?? رنگ هاي کوره اي که قابليت تنوع پذيري بسياري دارند و شما ميتوانيد.

از انواع مشکي، مشکي مسي، قهوه اي سوخته و … بهره مند شويد.
?? کمربندهاي ايمني
?? دستگيره هاي فلزي کونيک شده براي راحتي کار
?? جوش هاي مناسب که امنيت را براي آکاردئوني کشويي ايجاد خواهند کرد.

براي اطلاع از قيمت نرده با ما در تماس باشيد.

 

 

آزمایش...
ما را در سایت آزمایش دنبال می کنید

برچسب : آشنایی,با,حفاظ,کشویی, نویسنده : کاووسی فر emmtehann1 بازدید : 173 تاريخ : جمعه 18 بهمن 1398 ساعت: 14:20

قبل از هر چيز بگوييم که براي توليد اين کيف پارچه حتماً نبايد اصول ساخت رو بلد باشيد

فقط کافي است الفباي توليد و ساخت را بدانيد.

در اين پست طرز توليد يک کيف پارچه اي ساده اما شيک را مي آموزيد.

در اين آموزش ساخت گوشه هاي کناري و جيب بيروني براي کيف بخوبي توضيح داده شده

و به همين خاطر يک نوع اصول خياطي هم محسوب مي شود.

الگوي اين کيف طوري طراحي شده که مي توانيد اندازه آن را هرچقدر که بخواهيد افزايش دهيد.

کيفي که در تصاوير بالا مي بينيد 38 در 38 سانتيمتري است و ميتواند پاسخگوي بسياري از نيازهاي شما باشد.

کيف با پارچه جين دوخته شده اما ميتوان از هر نوع پارچه محکم و بادوام ديگر استفاده کرد.

دقت کنيد که اندازه پارچه اصلي و آستر با توجه به ابعادي که براي کيف انتخاب کرده ايد، تغيير ميکند.

 

  • دو تکه 90 سانتيمتري از پارچه اصلي (جين، کرباس، کتان و ...)
  • دو تکه 90 سانتيمتري از پارچه آستر (کتان، پشمي، ابريشمي و ...)
  • اتو و تخته اتو
  • قيچي، کاتر، خط کش، موکت برش
  • سنجاق
  • قلم خياطي
  • چرخ خياطي
  • نخ و سوزن

اگر در اولين مرحله يعني بريدن پارچه ها دقت نکنيد،

مطالب مرتبط : ( توليدي کيف در تهران )

کارتان در مراحل بعد بي نتيجه باقي مي ماند. قبل از بريدن همه پارچه ها را اتو کنيد.

براي دوخت کيف پارچه اي بايد تکه هاي پارچه زير را ببريد:

  • دو تکه از پارچه اصلي با ابعاد 66 در 35.5 سانتيمتر
  • دو تکه از پارچه آستر با ابعاد 66 در 35.5 سانتيمتر
  • يک تکه از پارچه آستر و پارچه اصلي با ابعاد 22.8 در 22.8 (براي جيب)
  • دو تکه از پارچه اصلي با ابعاد 15.2 در 60.9 سانتيمتر (براي دسته ها)

سعي کنيد تا جايي که مي توانيد لبه هاي پارچه ها را دقيق و مرتب ببريد تا کار دوخت دشوار نشود.

براي دوختن جيب روش هاي مختلفي وجود دارد و ما از روشي استفاده کرده ايم

که يک آستر هم براي جيب در نظر گرفته ميشود. دو تکه پارچه اي که براي جيب کيف بريده ايد

را برداريد و آنها را روي هم قرار دهيد (طوري که روي پارچه به سمت داخل باشد).

سه طرف پارچه ها را با سنجاق بهم وصل کنيد. سنجاق ها را بصورت عمودي

قرار دهيد مطابق تصوير) تا قسمتي که دوخته نمي شود، مشخص باشد.

بعد از دوختن جيب از طريق اين سوراخ جيب را برمي گردانيم.

مطالب مرتبط : ( توليدي کيف )

دوختن جيب را با فاصله نيم سانتيمتري از کنار اولين سنجاق عمودي شروع کنيد

و به سمت سنجاق بعدي حرکت کنيد. ابتدا و انتهاي دوخت ها را بست بزنيد.

بعد از اينکه دور جيب را دوختيد، جيب را برگردانيد تا روي آن به بيرون باشد.

همانطور که مي بينيد دهنه جيب باز است. دو سر پارچه را طوري به سمت داخل تا کنيد

که اين لبه جيب هم با ساير لبه ها تراز باشد. حالا اين قسمت را خوب اتو کنيد.

حالا قسمت باز بالاي جيب را هم بدوزيد. فاصله نيم سانتيمتري از محل سنجاق ها را هم درنظر داشته باشيد.

جيب را يکبار ديگر اتو کنيد.

دو پارچه اي که براي دسته هاي کيف پارچه بريده ايد را برداريد و آنها را از وسط تا کنيد.

دقت کنيد که پشت پارچه بايد به سمت بالا باشد. هر دو پارچه را خوب اتو کنيد تا يک خط وسط آن بيفتد.

حالا تاي پارچه را باز کنيد و دو لبه پارچه را به سمت وسط تا کنيد. دوباره بندها را اتو کنيد.

حالا يکبار ديگر بند را از وسط تا کنيد و دوباره اتو بزنيد.

 

مطالب مرتبط : ( توليدي کيف در تهران )

بند را زير چرخ بگذاريد و دوختن را شورع کنيد. بست زدن و درنظر گرفتن حاشيه دوخت را فراموش نکنيد.

يکي از دو تکه اي که از پارچه اصلي بريده ايد را برداريد و آن را طوري روي سطح کارتان بگذاريد که روي آن به سمت خودتان باشد.

حالا بايد جيب را روي اين پارچه قرار دهيد.

بهتر است جيب با بالا و پايين 7.6 سانتيمتر و از لبه ها 21 سانتيمتر فاصله داشته باشد.

محل جيب را مشخص کنيد و آن را با سنجاق سر جايش ثابت کنيد.

حالا بايد جيب را دقيقاً از محل دوخت به پارچه بدوزيد. دو طرف و پايين جيب را بدوزيد و بالاي آن را باز بگذاريد.

دو تکه پارچه بيروني کيف را طوري روي هم قرار دهيد که روي آنها به سمت داخل باشد.

پايين و دو طرف پارچه ها را با سنجاق بهم وصل کنيد.

مطالب مرتبط : ( توليدي کيف زنانه )

قبل از شروع دوخت مطمئن شويد که بالاي جيب به سمت بالاي کيف است.

دوخت کيف را از بالاي سمت راست شروع کنيد و به سمت پايين حرکت کنيد

و به سمت چپ ادامه دهيد. دوخت را با فاصله مناسب از لبه پارچه انجام دهيد.

وقتي دوخت پارچه تمام شد،

سنجاق ها را باز کنيد و پارچه را اتو بزنيد.

گوشه هاي اضافي را ببريد و با استفاده از قيچي مخصوص حاشيه ها را مرتب کنيد.

در اين مرحله نبايد پارچه را برگردانيد و بگذاريد پشت و رو باقي بماند.

همين مراحل را براي آستر هم تکرار کنيد اما آستر را برگردانيد و آن را اتو کنيد.

آستر را داخل پارچه بيروني کيف پارچه اي قرار دهيد؛ طوريکه روي پارچه به سمت بالا باشد.

همانطور که در تصوير مي بينيد لبه هاي آستر را تا کنيد و آن را به سمت داخل حرکت دهيد.

حالا دسته هايي که درست کرده ايد را برداريد و و آنها را مثل تصوير سوم شکل دهيد.

دسته ها بايد به يک شکل خم شده باشند و سر آنها مسطح باشد.

مطالب مرتبط : ( توليدي کيف )

دسته ها را از طرف رو بين پارچه بيروني و آستر قرار دهيد. دقت کنيد

که سر دسته ها با لبه هاي کيف تراز باشد و حدود 17.5 سانتيمتر در داخل کيف قرار داشته باشد.

دسته ها را در همين حالت سنجاق کنيد. حواستان باشد که دسته را به يکي از دو طرف کيف سنجاق کنيد

و سنجاق از آستر و پارچه طرف ديگر کيف عبور نکند.

همين مراحل را براي دسته ديگر تکرار کنيد تا کيف براي دوخت دسته ها آماده شود.

لبه بالايي کيف را با سنجاق بزنيد و حواستان باشد سنجاق ها از طرف ديگر کيف رد نشوند.

سنجاق هاي بين دسته ها را بصورت عمودي قرار دهيد تا مشخص شود کدام قسمت ها را نبايد بدوزيد.

در ادامه کار کيف را از طريق قسمت هاي دوخته برمي گردانيم.

وقتي سنجاق ها را زديد، لبه کيف را زير پايه فشار چرخ خياطي قرار دهيد.

به اين ترتيب لبه سمت راست پايه راهنماي حاشيه دوخت تان مي شود.

از سنجاق پاييني عمودي شروع کنيد و به سمت سنجاق بالاي آن حرکت کنيد. شرو و پايين دوخت را هم بست بزنيد.

سنجاق هاي کيف را باز کنيد و آستر را از قسمتي که هنوز ندوخته ايد، بيرون بکشيد.

اينکار را به آرامي انجام دهيد و عجله نکنيد. وقتي آستر کاملاً بيرون آمد،

پارچه بيروني را هم به رو برگردانيد. کيف را صاف کنيد و اتو کنيد.

همانطور که مي بينيد يک سوراخ همچنان روي کيف وجود دارد. آستر را از اين سوراخ داخل کيف کنيد و دوباره کيف را اتو کنيد.

قسمت باز کيف پارچه اي را روي سر ميز اتو قرار دهيد و لبه بالايي کيف را اتو کنيد.

وقتي کيف را کاملاً اتو کرديد و همه لبه هاي آن را صاف کرديد،

دور کيف را يکبار بدوزيد تا کارتان با لبه ها تمام شود و سوراخ بالاي کيف هم بسته شود.

براي اينکه شکل بهتري داشته باشد و لبه هاي آن تيزتر باشند،

بايد لبه هاي آن را صاف کنيم و آنها را بدوزيم. قبل از شروع کار کيف را برگردانيد تا آستر آن رو به بيرون باشد.

گوشه کف کيف را در دست بگيريد و آن را طوري صاف کنيد که يک مثلث شکل بگيرد.

وقتي مطمئن شديد لبه ها و حاشيه ها با هم تراز هستند، اين قسمت کيف را اتو کنيد.

يک خط کش برداريد و آن را در امتداد مثلث قرار دهيد و يک خط 16.5 سانتيمتري روي آن علامت بزنيد.

فرقي نمي کند علامت تان چقدر از مثلث را کوتاه کند. زير اين خط را سنجاق بزنيد چرخ خياطي را تنظيم کنيد

و روي اين خط را بدوزيد. ابتدا و انتهاي دوخت تان را کوک بزنيد.

حالا اين لبه را ببريد. مي توانيد با ابزار مخصوص لبه ها را برش بدهيد تا رشته رشته نشود.

کيف پارچه اي آماده است و مي توانيد از آن استفاده کنيد. اين نوع کيف پارچه اي

نياز چنداني به زيپ ندارد اما مي توانيد يک بند يا چسب براي درب آن بگذاريد.

 

آزمایش...
ما را در سایت آزمایش دنبال می کنید

برچسب : طرز,تولید,یک,کیف,پارچه,ای,ساده,اما,شیک, نویسنده : کاووسی فر emmtehann1 بازدید : 319 تاريخ : پنجشنبه 17 بهمن 1398 ساعت: 19:49

معرفي کتاب فرمول

 آلبرت لزلو بارابسي، محقق پيشرو و دانشمند، در اين اثر خود از راهکارهاي علمي رسيدن به موفقيت پرده برمي‌دارد.

بسيار پيش مي‌آيد که به پايان رساندن يک کار بزرگ و يا دستيابي به چيزي، به موفقيت ختم نشود؛ کاري که به ما محول شده بود را به پايان رسانديم اما ترفيع نگرفتيم، سخت کار کرديم اما توجهي که لايقش بوديم را دريافت نکرديم و يا ايده‌اي به ذهنمان رسيد و با ديگران درميان گذاشتيم اما هيچ جا از ما نامي آورده نشد. هميشه در گوشمان خوانده‌اند که استعداد و سخت‌کوشي کليد پيشي گرفتن از ديگران است؛ در دنيايي که امروزدر آن زندگي مي‌کنيم اما اين دو اصل معمولاً ما را به هدف دلخواهمان نمي‌رسانند.

لزلو بارابسي، يکي از متخصصان پيشرو، دانشمند شبکه و نويسنده‌اي است که متوجه اين فاصله ميان سخت‌کوشي و موفقيت شده است و در کتاب فرمول براي مخاطب آشکار مي‌کند که موفقيت درواقع چيست؛ موفقيت مجموعه‌اي است از اتفاقاتي است که بر اساس افکار اطرافيان و حس تحسين آن‌ها نسبت به شما شکل مي‌گيرند.

کيست که خواهان موفقيت نباشد؟! آن‌هم زماني که در يک فرمول ساده و آماده جلوي‌مان است؟! بارابسي فيزيکداني است که به دانش شبکه روي آورده و تصميم گرفته تا موفقيت را موردمطالعه و موشکافي قرار دهد؛ او هزاران استاد، خلبان، قهرمان ورزشي و موسيقي‌دان موفق را بررسي کرده تا بيايد که آن‌ها چگونه و چه زمان به موفقيت رسيده‌اند. اين بررسي‌ها به ? قانون موفقيت انجاميد:‌

  1. عملکرد به موفقيت مي‌انجامد؛ اما زماني که نشود عملکرد را سنجيد، اين شبکه‌ها هستند که شما را به موفقيت مي‌رسانند. ديگر اهميتي ندارد که شما چه ميدانيد، اينکه چه کسي را مي‌شناسيد، يا بهتر بگويم، چه کسي شما را مي‌شناسد مهم است. اين شماييد که کار بزرگي مي‌کنيد اما مفيد خواهد بود اگر افرادي که پيش از شما کار بزرگي انجام داده‌اند و به آن مشهورند، شما را بشناسند و بدانند شما تا چه اندازه عالي هستيد.
  2.  عملکرد حد و اندازه‌اي دارد اما موفقيت بي‌حدومرز است. سرعت شما در دويدن محدوديتي دارد؛ ميزان کيفيت کالاي شما سرحدي دارد؛ اما پولي که مي‌توانيد به جيب بزنيد و يا تعداد افرادي که مي‌توانيد بر آن‌ها تأثيرگذار باشيد سقفي ندارد.
  3. موفقيت‌هاي پيشين ‍‍‍ضربدر شايستگي مساوي است با موفقيت‌هاي بعدي؛ موفقيت‌ها و کاميابي‌هاي گذشته در رسيدن به موفقيت‌هاي بيشتر مفيد خواهند بود، به‌خصوص اگر کسي شما را به آن‌ها بشناسد. در حقيقت کاميابي‌هاي گذشته به شما کمک خواهند کرد که واقعاً عالي باشيد؛ پس اگر کسي شما را نمي‌شناسد، خود را افرادي وصل کنيد که شهرتي دارند. مردم به حرف کساني که مي‌شناسند توجه مي‌کنند، حتي اگر اين کار چندان عقلاني نباشد.
  4. موفقيت جمعي نيازمند تنوع و تعادل تمام اعضاي گروه است و بااين‌حال در آخر تمام اعتبار و امتياز گروه به يک نفر تعلق مي‌گيرد؛ اين پديده را در ورزش بيشتر شاهد هستيم. در مدرسه دقيقاً برعکس اين موضوع اتفاق مي‌افتد؛ آنجا يک نفر تمام ‌کار را انجام مي‌دهد و موفقيت نصيب تمام افراد گروه مي‌شود.
  5. موفقيت در هر زمان با ثابت‌قدمي حاصل مي‌شود. هيچ‌گاه دير نيست. شما درست نمي‌دانيد کدام تلاشتان به آن هدف دلخواه خواهد انجاميد پس نااميد نشويد و دست از تلاش و سماجت برندارد. حالا حالاها زمان‌داريد.

فرمول رسيدن به موفقيت همين است! عالي باشيد، کار بزرگي انجام دهيد، با افرادي که با شما متفاوت‌اند يا از شما بهترند در ارتباط باشيد، به تلاشتان ادامه دهيد و تسليم نشويد. اين هم راهي علمي.

در کتاب فرمول، بارابسي تأکيد مي‌کند که جايگاه و احترام اجتماعي بايستي با ترکيب عمل و به رسميت شناخته شدن همراه شود؛ اين مسئله در دستيابي به موفقيت ضروري است. بارابسي کلان‌داده‌ها و موارد موردمطالعه و شواهد تاريخي را اهرمي قرار داده تا به‌وسيله‌ي آن قوانين نانوشته‌ي موفقيت را برملا کند و به اين پرسش بپردازد که چه کسي به‌راستي از ديگران پيشي مي‌گيرد و چرا؛ وي هم‌چنين به معرفي ?? قانون حاکم بر موفقيت مي‌پردازد و به مخاطب خود مي‌آموزد که چگونه به سود خود از آن‌ها استفاده کند را در دنياي امروزي مي‌آموزد.

کتاب فرمول با ترجمه‌ي حامد رحمانيان و از  نشر نوين منتشر شده است.

مشاهده و خريد کتاب : https://www.cavack.com/Item/35327

 

آزمایش...
ما را در سایت آزمایش دنبال می کنید

برچسب : کتاب,فرمول, نویسنده : کاووسی فر emmtehann1 بازدید : 155 تاريخ : پنجشنبه 17 بهمن 1398 ساعت: 15:34

کارت عروسي شيشه اي لاکچري

    يکي از محصولات پرطرفدار که محصول مشترک چاپ و متريال پلکسي گلاس تايواني مي باشد ، کارت دعوت هاي لاکچري براي مراسم ازدواج مي باشد .

طرفداران کارت عروسي هاي لاکچري

     اين محصول به سرعت در بين مردم و نسل جوان رواج پيدا کرده و تقريبا مي توان گفت يکي از انتخاب هاي اصلي زوج هاي جوان مي باشد .

? ويژگي فوق العاده کارت عروسي هاي لاکچري

     ويژگي هاي خاص اين محصول که باعث رونق آن در بازار کارت دعوت عروسي شده متعدد است که در ذيل به توصيف آن ويژگي ها مي پردازيم. با ما همراه باشيد :

کارت عروسي لوکس

کارت عروسي لوکس

?جنس پلکسي گلاس و ويژگي هاي منحصر به فرد آن

     ويژگي اول جنس خود پلکسي گلاس است که به دليل سفت و سخت بودن حس جديدي را در کارت هاي عروسي ساخته است چرا که قبل از اين تمامي کارت هاي عروسي به صورت کاغذي بوده است .

?. بدون محدوديت در سايز

     ويژگي دوم نبود هيچ محدوديتي در سايز کارت مي باشد و زوج هاي جوان مي توانند در سايز مد نظر خود اقدام به سفارش اين محصول کنند .

?. امکان برش و حک روي پلکسي گلاس

     ويژگي سوم امکان برش و حک روي پلکسي گلاس مي باشد ؛ با توجه به اين ويژگي خاص پلکسي گلاس هاي تايواني، زوج هاي جوان مي توانند کارهاي خود را در طرح و مدل هاي متنوع برش دهند و حتي تصوير يا متن خاصي را روي پلکسي ها حک کنند .

?. امکان چاپ تمام سطح و تمام رنگي

     ويژگي چهارم کارت هاي عروسي پلکسي گلاس امکان چاپ تمام سطح و تمام رنگي براي کاربران است . به اين صورت که زوج هاي جوان مي توانند تمام سطح پلکسي را با طرح مورد نظر خود پر کنند و هيچ محدوديتي در رنگ بندي ندارد .

?. امکان چاپ دو رو ( پشت و رو ) روي پلکسي گلاس

     ويژگي پنجم اين محصول امکان چاپ دو رو ( پشت و رو ) روي پلکسي گلاس مي باشد؛ که مي توان در پشت کارت طرحي را به يادگار براي ميهمانان چاپ کنيد تا حتي براي ساليان بعد هم در خانه هاي خود به عنوان يک کادوي با ارزش نگه داري کنند .

مدت زمان لازم براي حاضر شدن کارت عروسي شما

     براي اطلاع از زمان آماده شدن اين کارت ها بايد به اطلاع شما برسانيم که تحويل کارت هاي عروسي پلکسي گلاس ?? ساعت کاري مي باشد ؛

مدت زمان چاپ کارت عروسي لوکس براي برش هاي خاص مد نظر شما

     اما بايد بحث طراحي و برش ليزر را هم مدنظر داشته باشيد ، به اين صورت که اگر طراحي محصول ( کارت دعوت عروسي ) بر عهده مجموعه يووي پرينت باشد و يا برش ليزر خاصي را درخواست کرده باشيد ، زمان تحويل پروژه ?? ساعت کاري افزايش پيدا کرده و زمان تحويل کامل پروژه ?? ساعت کاري خواهد بود .

قيمت چاپ کارت عروسي لاکچري به سليقه شما

     قيمت چاپ کارت دعوت هاي لاکچري يا همان کارت دعوت هاي پلکسي گلاس به انتخاب شما بستگي دارد.

  • يعني تعداد سفارش ، سايز کارت ، وجوه چاپ ( يک رو يا دورو چاپ شدن کارت ) ، برش اختصاصي و رنگ پلکسي گلاس ، پس با توجه به اين ويژگي ها در انتخاب ويژگي هاي کارت خود بسيار حساس باشيد و حتي الامکان با مشاوران ما در تماس باشيد تا بهترين و مقرون بصرفه ترين مدل چاپي را انتخاب نمائيد تا با کمترين هزينه بتوانيد مناسب ترين کارت را دريافت نمائيد .

 

ادامه مطلب : کارت عروسي پلکسي

مشاوره ، سفارش آنلاين چاپ و استعلام قيمت با مشاوران ما

پيشنهاد مي کنيم براي دريافت اطلاعات بيشتر در  زمينه هاي مختلف چاپ از مقالات ديگر  و ويدئو هاي سايت بازديد کنيد و براي دريافت مشاوره  با ما در تماس باشيد.      ( شماره هاي تماس مجموعه  02177335593 , 09101400024 )

براي مشاهده سايت و سفارش آنلاين روي لينک هاي زير کليک کنيد :

 

 

 

آزمایش...
ما را در سایت آزمایش دنبال می کنید

برچسب : کارت,عروسی,شیشه,ای,لاکچری, نویسنده : کاووسی فر emmtehann1 بازدید : 175 تاريخ : چهارشنبه 9 بهمن 1398 ساعت: 9:42

لینک دوستان

خبرنامه